ledsen att jag inte hinner skriva!

Bloggen kommer lixom inte i första hand just nu och jag hoppas att ni har förståelse!
Men jag ska skriva lite lätt om statusen just nu.
Från försäkringsbolagens håll har ju förstås absolut inget mer skett. Alla är upptagna med kalle anka, julskinka och allt annat juligt just nu så vårt ärende ligger inte på högsta prio :)
Men hoppas att vi ska få mer info imorgon när folk börjar jobba igen!

Idag har vi varit i lägenheten och packat för resan och även påbörjat packningen av HEEEELA vår lägenhet. Som tur var hade vi Shanty med som lekte med Levi under tiden så vi fick något vettigt gjort.
Bara att lyfta ut och slänga granen var kämpigt! då det stått avfuktare i vår lägenhet så har även all liv sugits ur granen så tills vi fått den utanför altandörren tror jag inte att ett enda barrstrå fanns kvar haha!

kvällen spenderades med Shanty, Levi och McDonalds i soffan hos Johans föräldrar (vårat hem just nu). Vi kollade på gansters paradise och svullade medans grabbarna kollade på fotboll på O'learys!
Nu ska jag försöka sussa lite så jag orkar ge mig ut på rean imorn och handla lite inför resan.

natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0