Long time no see

Jag har varit urusel på att uppdatera bloggen I know...men jag förstår inte hur jag ska hinna med saker o ting längre!
Dagarna bara susar förbi och det där med att vila hamnar någonstans låååångt bak i min priolista. Vilket är oerhört dumt då jag VERKLIGEN behöver det nu! Jag känner ju att oh happy days är borta! kroppens energinivå är mycket lägre...mår dock fortfarande sjukt bra :) men jag måste inse att jag har en väldigt stor bebis i magen nu som tar mycket energi.

Så här såg jag ut på landet i helgen...svalde visst påskägget helt ;)



sol sol o massa sol! vilken underbar Påsk, vilket väder jag ville bara bada men blev stoppad av klokare människor som var rädda för minisens hälsa hahah! men fasiken vad gött det hade kännts.

vad har mer hänt i veckan då ....jo i tisdags bjöd Carro ut mig på middag. Hon tar ju sitt pick o pack och flyttar till Norge i helgen så vi hade en mysig sista dejt och hon passade samtidigt på att fira min födelsedag (i förskott) Jag tror att nerverna ligger utanpå stackarn just nu men det kommer nog att bli topp...annars finns ju vi här i stockholm alltid kvar :)



En riiiktigt mysig nyhet är lille herr Nilsens ankomst. Lilla Eric föddes igår och vi ska få åka dit och hälsa på han ikväll..LÄÄÄÄNGTAR!!!! ska bli så mysigt att gosa med honom...kolla så go han är




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0