Köpenhamn

Urmysiga staden köpenhamn är äntligen besökt även av mig, jag tror att jag var den enda människan som inte hade varit i köpenhamn men nu så...
Carro och jag tog oss i kragen och gav oss ut på vår första resa ihop ensamma. Det var två mysiga dagar fyllda med mat, promenader, shopping och spaande ;)
Vi bodde på ett jättefint hotell som hette Guldsmeden och dom hade ett jätteskönt spa som vi spenderade många timmar i!
Nackdelen med resan var att det var storm under hela vår vistelse och det har bidragit till att jag sitter och snorar nu. Har åkt på en förkylning som jag hoppas blir kortlivad.

Suschimiddag på Umami 48 bitar den ni......


Mysiga Nyhavn

 


De typiska Smörebröden.....


och så wienerbröd förståss....



Kommentarer
Postat av: Carrobarro

tack igen för en myyyysig resa!!! :) hur mås det med förkylningen?? själv åkte jag på rejält halsont, men bättre nu! Har du lust att maila över bilderna du tog? pussss pusss my love

2011-04-12 @ 09:47:22
Postat av: Mana

Hej gumms! Tack själv gos!!!

Jag är fortfarande sjuk, men jag hinner inte med det just nu så jag försöker ignorera bort det hahah!



ja jag ska fixa det!!!



pussss

2011-04-12 @ 10:37:08
Postat av: Johan

Mys :)

2011-04-12 @ 13:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0